כפתור חדשטלפוןדואל

אודות

תקשוב הוקמה בשנת 1996 כחברת call center , וכיום היא חברת התקשורת המובילה בישראל.

המובילות מתבטאת בהקיפי הפעילות המרשימים, בסטנדרט העבודה הגבוה ובפריצות הדרך שמחוללת בענף.

מספרים את הסיפור בגדול 

21 סניפים בפריסה ארצית | כ- 3,500 עמדות שירות ומכירה | כ- 5,500 עובדים | כ- 4 מיליון שיחות בחודש | למעלה מ- 500,000 שיחות שירות ומכירה ביום.

חלק מקבוצת תקשורת

תקשוב היא חלק מקבוצת תקשוב. קבוצת תקשורת מובילה בבעלות משפחת לבנת.

הקבוצה עוסקת במנעד רחב של תחומים מעולמות המכירה, שרות ותקשורת.

בבעלותה מספר חברות בנות, הנותנות מענה ייחודי וממוקד לשירותים וצרכים שונים.

פריצות דרך

מיום היווסדה תקשוב לקחה על עצמה את המשימה, להוביל את עולם מוקדי השירות.

אנו מפתחים טכנולוגיות, מעודכנים במגמות המובילות בעולם, מפעילים חשיבה יצירתית פורצת גבולות ולכן מצליחים למנף קדימה את העשייה בתחום כל העת. 

השינוי הדרמטי שתקשוב חוללה לאחרונה הינו: הפיכת מוקדי השירות למוקדי שירות חווייתיים.

המוקד כבר אינו מבוסס חשיבה תפעולית, אלא דינאמי מבוסס דיאלוג חווייתי ולאורך זמן.

מצטיינים בשירות

תקשוב היא חברת השירות היחידה בישראל שזכתה בתקן האיכות הבינלאומי 9001 ISO.

בנוסף זכתה בתקנים ISO 27001 לניהול ואבטחת מידע ו- ISO 27799 לניהול ואבטחת מידע במוקדי בריאות.

שותפים לדרך

מוקדי השירות של תקשוב הם הזרוע הביצועית של לקוחותיה העסקיים, והם נמצאים בדיאלוג ישיר עם הצרכן הסופי. זוהי אחריות גדולה. אנו רואים עצמנו שותפים של לקוחותינו העסקיים ומחויבים כלפיהם לנאמנות, הוגנות, שקיפות מלאה, זהות אינטרסים, זמינות בקרה, פיקוח ולתוצאות עסקיות.

שותפות ומחוייבות זו מתבטאת בעשייה עסקית הנמשכת לאורך שנים.

IN Vs. OUT

תקשוב מפעילה את המוקד בצורה דינאמית ומאפשרת ללקוחות לבחור את המערכת והתצורה בה רוצים להשתמש. ניתן להקים מוקד  outsourcing כיחידה נפרדת עצמאית, שאינה חלק מהארגון, או הקמת מוקד insourcing בארגון עצמו הנשען על המערכות הפנימיות.

כמובן שאפשרי ליצור שילוב בין השניים. הכל מוכוון לדרך בה נמקסם תוצאות עבור הארגון.

מוקד ייעודי

לכל לקוח תקשוב מקימה מוקד ייעודי, שפועל כיחידה עצמאית. עם צוות ניהולי וביצועי שעובר הכשרות מקצועיות. יוצרים מוקד המחובר לתרבות הארגונית של הלקוח העסקי אותו הוא משרת.