טלפוןדואל

מוקדי השירות המרכזיים

מוקדי השירות המרכזיים

מוקדי שירות ומידע

Contact Center המספק שירות,תמיכה ומידע מקצועי ומיומן. המוקדים נתמכים במערכות CRM

השירותים המרכזיים: מידע כללי | שירות ותמיכה טכניים | ניהול יומנים | זימון תורים | עדכון פרטים

שירותי Back office: התומכים תפעולית ולוגיסטית במוקדים

דואר| שיחות יזומות | העברת מיילים להמשך טיפול | מעקב טיפול ועוד

מוקדי זימון תורים

תקשוב פיתחה התמחות בתחום, המתבססת על הכרות עם התנהגות צרכנים בקטגוריה ועבודה מול מערכות מורכבות. מערכות  המסנכרנות זימונים בין מוקדים, סניפים ומחוזות, שהם חלק מארגון אחד גדול ומורכב, כדוגמת מערכת הבריאות.

השירותים המרכזיים: זימון תורים ממוכן | זימון תורים במערכת זיהוי דיבור ASR  | השמעת הודעה של תור קיים | תזכורות בSMS 

מוקדי תמיכה טכנית 

תקשוב מנהלת ומפעילה מרכזי תמיכה טכנית במגוון תחומים: טלביזיה, אינטרנט, שימוש בתשתיות, הפעלת מכשירים ותוכנות.

נציגי התמיכה עוברים הכשרות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ונותנים שירות מצטיין.

מוקדי מכירות וטלמרקטינג

מוקדי מכירות יוזמים ומגיבים בתחומים שונים.

כל מוקד הוא יחידה עצמאית, המתמחה במוצר מסוים. הצוות עובר הכשרה ייעודית מקצועית בתחום, 

מוקדי סקרים

יחידת הסקרים של תקשוב עובדת בשיתוף פעולה  עם מכוני מחקר ונותנת שירות מלא בכל התהליך המחקרי.תחומי התמחות:  סקרי חברה, בריאות, מסחר ופוליטיקה | סקרי שוק | סקרי דעת קהל |  סקרי שביעות רצון | טיוב נתונים

מוקדי אד הוק

מוקדים העונים לצרכים מידיים לרבות מוקדי חירום. פרוייקטים המצריכים תוך פרק זמן קצר הקמה של מוקד שירות מקצועי, שביכולתו להגיע להיקפים גדולים במיוחד של קהלי מטרה.