תקני איכות

לא רק שהלקוח במוקד, הלקוח הוא המוקד.

שירות יוזם ויציאה מאזור הנוחות, מהווים את אבני היסוד בתפיסת השירות הייחודית בתקשוב, המבוססת על ערכים של: נאמנות, מחויבות, הוגנות, שקיפות, זמינות ושותפות לדרך. סביב הלקוח יוצרים דיאלוג רציף, זמין, זורם ונעים, מכוונים תמיד להפתיע, לעניין, ליזום ולהביא לתוצאות עסקיות טובות, בדוקות ומבוקרות.

לא בכדי, תקשוב היא החברה היחידה בתחומה שקיבלה את:

 

  • תו תקן האיכות הבינלאומי ISO 9001:2015
  • תקן ISO 27001 לניהול ואבטחת מידע
  • תקן ISO 27799 לאבטחת מידע במוקדי בריאות
  • תקן אחריות חברתית SI 10000 ו- SMETA
  • תקן PCI לסליקת תשלומים
0.2316378