אודות תקשוב

הכל מתחיל בתקשורת טובה

תקשוב הוקמה בשנת 1996 והיא חברת השירות הוותיקה והמובילה בישראל.

החברה מתמחה בתחום המוקדים: אפיון, הקמה, ניהול והפעלה במגוון רחב של תעשיות. המוקדים נבנים כיחידת אאוטסורסינג, המתממשקת עם מערכות הקיימות בארגון והופכים לזרוע התפעולית ביצועית של החברה לצד הפנים, הקול והאופי שלה.

 

לתקשוב מעל 50 מוקדים בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 10,000 עובדים.

בכל חודש מתקיימות בתקשוב 700,000 שעות עבודה המשקפות 14,000,000 מפגשי שירות עם לקוחות. מה שהופך כמעט את כל אזרחי ישראל ללקוחות שירות של תקשוב.

 

מצויינות ומקצוענות בשירות נובעים מהיות המוקדים מתבססים על הטכנולוגיות החדשניות ביותר, שהופכות את התקשורת לרב ערוצית, רציפה, זמינה ונגישה זאת לצד ציוד מתקדם, מערכות ידע מתוחכמות וניהול לקוח עסקי מקצועי. לאורך כל שנות פועלה תקשוב מובילה את מהפכת השירות בענף ומביאה תמיד את הדבר הבא, שהופך את השירות לנוח וידידותי יותר לצרכן ומועיל ואפקטיבי יותר ללקוח העסקי.

 

תקשוב היא חלק מקבוצת תקשוב, קבוצה מובילה בתחום השירות והתקשורת בבעלות משפחת לבנת

כמה מאפיינים בולטים לתקשוב המעצבים את מובילותה לאורך שנים

חשיבה מחוץ לקופסא ופריצת דרך מחשבתית הם ערכי היסוד, שמובילים את החברה ומאפשרים לה לממש את ייעודה: הובלת תחום מוקדי השירות בישראל.

אנו מפתחים טכנולוגיות, מעודכנים במגמות המובילות בעולם, מפעילים חשיבה יצירתית פורצת גבולות ומצליחים למנף קדימה את העשייה בתחום כל העת. 

שירות בתקשוב זה לא נוהל זו דרך חיים שאותה אנו מטפחים, ועל כך זכינו להערכה והכרה.

תקשוב היא חברת השירות היחידה בישראל בעלת תקן האיכות הבינלאומי 9001 ISO.

בנוסף לכך תקשוב פועלת עפ"י סטנדרטים של:

ISO 27001 לניהול ואבטחת מידע | ISO 27799 לניהול ואבטחת מידע במוקדי בריאות |

תקן SI 10000 לאחריות חברתית

מוקדי השירות של תקשוב הם הזרוע הביצועית של לקוחותיה העסקיים, והם נמצאים בדיאלוג ישיר עם הצרכן הסופי.

אנו רואים עצמנו שותפים של לקוחותינו העסקיים ומחויבים כלפיהם לנאמנות, הוגנות, שקיפות מלאה, זהות אינטרסים, זמינות בקרה, פיקוח ולתוצאות עסקיות.שותפות ומחויבות זו מתבטאת בעשייה עסקית הנמשכת לאורך שנים.

בעידן המודרני, בו דרישות השירות עולות והסטנדרט מתקדם כל העת יצרנו מהפכה.

פרצנו את גבולות השירות לעבר יצירת חווית לקוח מעולה שיוצרת שביעות רצון גבוהה בקרב הצרכנים .

במוקדי תקשוב הקשר עם הלקוחות הוא קשר יוזם, המבוסס על היכרות עם הלקוח ומתן מענה מדוייק לצרכיו האישיים לאורך זמן בצורה הנגישה ביותר ובמטרה ליצור

מענה מצטיין עם ערך מוסף מפתיע ומרגש.

יכולת ההשתנות והתאמה לצרכים חדשים בפרק זמן מינימלי, הם ערכים מרכזיים המשפיעים על יכולת ההתפתחות התמידית של תקשוב. בשעות חירום, שגרה, הפתעה אנו מצליחים להוביל התאמות לצרכי השעה ולשמור בכל תקופה על רצף תקשורתי מלא.

The Butterfly Button