כפתור חדשטלפוןדואל

תפיסת שירות

השירות בתקשוב הוא בסימן חווית הלקוח
הלקוח הוא המוקד. סביבו יוצרים דיאלוג רציף, זמין, קל ונעים.
מוכוונים תמיד להפתיע, לעניין, ליזום ולהביא לתוצאות עסקיות טובות, בדוקות ומבוקרות.
תפיסת שירות זו מתבססת על מספר עוגני עשייה

פיתוח קונספט של מוקדים ייעודיים

לכל לקוח עסקי נבנה מוקד המותאם לצרכיו הספציפיים והוא פועל כיחידה עסקית עצמאית.

המוקד הייעודי כולל:

למידה מעמיקה של צרכי הלקוח | הקמת תשתית טכנולוגית ייעודית | גיוס והכשרת נציגים בהתאם לפועלו של המוקד | צוות ניהולי ייעודי | תמיכה קבועה של צוות המטה הבכיר | חיבור לרעיון המותג ולמסריו | עבודה צמודה עם נציגי הלקוח ברמה התפעולית, שירותית בקרה ושיפור

קרא עוד

מוקד בוטיק

בתקשוב ישנם מוקדי ענק לצד מוקדי בוטיק.

מוקדי הבוטיק נהנים מהידע, הניסיון, הגודל והמקצועיות של תקשוב, וזוכים לרמת שירות זהה לזו שבמוקדים הגדולים הודות למבנה הארגוני והתפעולי הרב מימדי.

בכל מוקד בוטיק יש מנהל חטיבה ומנהל מוקד. לצידם פועלים נציגים מכל המחלקות המקצועיות: תפעול, ארגון ושיטות, תכנון ובקרה, טכנולוגיה, משאבי אנוש- גיוס, מיון והדרכה. נציגי המחלקות מצוותים לאנשי המוקד ומלווים אותם כל העת.

קרא עוד

תכנון ובקרה

שירות טוב מחויב במערכת תכנון ובקרה, המאפשרת מעקב אחר חווית הלקוח בכל הממשקים התקשורתיים. 

כל פרויקט מקבל ליווי אנליטי של מחלקת תכנון ובקרה, האוספת נתונים, מנתחת אותם ומעבירה באופן שוטף ממצאים, תובנות והמלצות לשיפור ביצועים. כך הופכים מידע לתוצאה עסקית מנצחת 

הניתוחים מוגשים כדוחות אינטגרטיביים בפרמטרים החשובים: ניתוח דפוסים ומגמות, צפי וחיזוי, התראות לחריגה בעולמות של יעילות, זמינות, איכות ומקצועיות. 

קרא עוד »

קרא עוד

טכנולוגיה

השירות החווייתי המתקיים בכל מוקדי תקשוב מבוסס על תפיסת שירות עדכנית Omni Channel שניתן להתאימה למערכות הקיימות של הארגון או למערכות חיצוניות של תקשוב.

בתפיסה זו הדיאלוג עם הלקוח מתקיים בכל ערוצי המדיה שהלקוח בוחר להשתמש. 

המידע מכל דיאלוג מרוכז במקום אחד כך שהכל מתועד, מעודכן ונשאר כרצף לאורך זמן.

חווית השירות הופכת לקלה, פשוטה וזמינה.

קרא עוד

  • 1