כפתור חדשטלפוןדואל

פתרונות שירות

תקשוב מתמחה באפיון, הקמה, ניהול והפעלת מרכזי שירות, מידע, תמיכה ומכירה במגוון רחב של תעשיות. הכל נעשה תוך התבססות על המערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שהופכות את הפעילות לקלה וזמינה. המוקדים נבנים כיחידת Outsourcing או בהתממשקות למערכות הקיימות בארגון, ומהווים את הזרוע התפעולית והביצועית של החברה.

מוקדי השירות המרכזיים

מוקדי שירות ומידע

Contact Center המספק שירות,תמיכה ומידע מקצועי ומיומן. המוקדים נתמכים במערכות CRM

השירותים המרכזיים: מידע כללי | שירות ותמיכה טכניים | ניהול יומנים | זימון תורים | עדכון פרטים

שירותי Back office: התומכים תפעולית ולוגיסטית במוקדים

דואר| שיחות יזומות | העברת מיילים להמשך טיפול | מעקב טיפול ועוד

קרא עוד » 

קרא עוד

כל מוקדי תקשוב נבנים בתהליך עבודה קבוע

כל מוקד הוא ייעודי ומותאם לצרכי הלקוח. 

תהליך העבודה כולל 3 שלבים: אפיון | הקמה ותפעול | בקרה ושיפור

אפיון

צוות מטה מנוסה מוקם לכל מוקד. יחד עם הלקוח העסקי מאפיינים את הצרכים, מגדירים יעדים ודרישות ומגבשים סט תהליכים ייעודי.

קרא עוד »

קרא עוד

  • 1