הבלוג

30 מילים נחמדות שכדאי לומר במוקדי השירות

כולנו אוהבים את זה שמישהו אומר לנו משהו נחמד. זה נותן לנו פשוט להרגיש טוב וקצת מעלה את רמת הדופמין (נכון, קצת מדעי אבל אמיתי). לכן כדאי להפוך את השימוש במילים נחמדות ונעימות להרגל, כי זה עושה טוב לכולם, במיוחד כשעובדים במוקד שירות, שבו חיזוק חיובי ללקוח, מעצים חיבור ושביעות רצון.

בשימוש במילים הנחמדות שמצורפות להלן, תוכלו לעורר תחושה טובה, ליצור שיחה נעימה ולבנות חיזוק חיובי למותג. זה בדוק.

 

אוקיי | אדוני | בטח | בשמחה | ברצון | בוודאי | גבירתי | השראה | וואוו | זהו בדיוק | חזק | טוב | כן | כל הכבוד | לגמרי | מיוחד | מומלץ | מצטער | מושלם | מובן | מדהים | מעניין | נהדר | נפלא | פנטסטי | סופר | סליחה | עדיף | צודק/ת | תודה

מומלץ להשתמש בכולן, אבל במיוחד ב-10 מילים שכדאי להשתמש בהן בדרכים נכונות:

  1. שם הלקוח.ה - תמיד להשתמש בשיחה בשם הלקוח. נותן תחושה שהנציג יודע עם מי הוא מדבר ולא סתם אומר אמירות כלליות שמתאימות לכל אחד.
  2. מצטער.ת - תמיד טוב כאשר יש שיחה פחות נעימה, וללקוח יש תלונות ומביע חוסר שביעות רצון. מייצר איכפתיות והקשבה.
  3. אני -  "אני הולך לעשות כך וכך" מראה ללקוח שלא רק מדברים אלא יש כוונה אמיתית לדובר לעשות מעשה.
  4. את/ה - פשוט תופס את הקשב של הלקוח וזה תמיד חשוב בשיחה.
  5. כן - כן יש פתרון, תמיד מייצר אנרגיה טובה.
  6. מעניין - כאשר מגיבים לדברי הלקוח במילים כמו מעניין, וואוו זה מראה על מעורבות בשיחה.
  7. טוב| נהדר | כל הכבוד - חיזוק חיובי למה שלקוח עשה/ אמר. תמיד נחמד ועדיין מילים שהן לא מוגזמות.
  8. בבקשה - תמיד שמבקשים מידע אישי, צריך להראות שלא מנסים לחדור לפרטיותו, אלא נזקקים לנתונים לצורך מתן פתרון רלוונטי.
  9. תודה - מספיק לומר תודה. אין צורך ב"תודה רבה" או "תודה לך" זה כבר רשמי וטכני.
  10. פנטסטי | מדהים | מעולה - אלה מילים חזקות, שיכולות להכניס אנרגיה לשיחה במיוחד אם היא מתקשה להתפתח.

לסיכום

מה שחשוב זה לא להשמע מוגזמים. לומר את הדברים באותנטיות ובהקשר הנכון. לייצר שיחה נעימה שתעשה חשק לשיחה הבאה.

תנסו את זה. אנחנו אצלנו כבר מיישמים.

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button