קדמה טכנולוגית

יישומים חדשניים לשדרוג המוקדים

הטכנולוגיה נמצאת בליבת מוקדי השירות. באמצעותה מפתחים פתרונות תקשורת חכמים המאפשרים לשדרג את הדיאלוג ולשכלל אותו לרמה חווייתית, דיאנמית, יוזמת וידידותית, ובכך להתאים את התנהלות המוקד לצרכים המשתנים. 
מחלקת הטכנולוגיה בתקשוב נותנת מענה למגוון רחב של לקוחות, חשופה למערכות שונות ופיתחה יכולות מובילות בטכנולוגיית מוקדי השירות.

  • תפיסת עולם טכנולוגית

תפיסת עולם טכנולוגית

מחלקת הטכנולוגיה המתקדמת בתקשוב אחראית לשכלול ושדרוג מתמיד, ושילוב

פתרונות טכנולוגיים חדשניים המשדרגים את המענה ללקוח העסקי ואת חווית השירות לצרכן הסופי.

המחלקה הטכנולוגית בתקשוב מתמחה בעולם המוקדים, ומנוסה במגוון רחב של תעשיות.

הניסיון בתפעול מגוון של  מערכות פנימיות שונות כדוגמת CRM, מערכות Contact Center, מערכות ניהול ידע, אפליקציות שירות ועוד, מהווה יתרון ביכולת להגיב מהר ולהתאים את הפתרונות הנדרשים ללקוח למציאות המשתנה.

  • פתרונות טכנולוגיים – OmniChannel

פתרונות טכנולוגיים – OmniChannel

אנו מאמינים שעל הארגון להנגיש את כל ערוצי התקשורת האפשריים והלקוח בוחר להשתמש במה שנוח לו.

מערכות תקשורת רב ערוציות מאפשרות הנגשה של השירות בערוצים שונים - צ'אט, מייל, פייסבוק, SMS תוך יצירת רצף במענה השירותי ללקוח. הכל אפשרי ומיושם בכל מוקדי השירות.

  • אינטגרציה

אינטגרציה

מוקדי השירות בתקשוב פועלים על מערכות רבות ומגוונות. פתרון ההפעלה משלב מערכות פנימיות של הארגון עם מערכות מתקדמות מתחום ה- CONTACT CENTER. המחלקה הטכנולוגית בתקשוב אחראית לאינטרגרציה מתקדמת בין המערכות השונות. ליצירת חווית שירות מוגשת, רציפה ומלאה.

 

צרו קשר... כי הכל מתחיל בתקשורת טובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אנא מלאו את טופס - צרו קשר... כי הכל מתחיל בתקשורת טובה

זמינים גם מכאן: 09-8633333 | contactus@tikshoov.co.il