קריירה בתקשוב

קריירה בתקשוב

נציג תמיכה באפליקציה- מאוחדת

סוג המשרה: נציג תמיכה באפליקציה- מאוחדת
אזור גיאוגרפי: נתניה
פרטי המשרה:

קליטה 5.4 קורס 6.4

קליטה 26.4 קורס 27.4 

 

לזמן מקוון- ימים א'-ה' בין השעות 09-15 !!! 

המוקד הופך להיות 24/7 בין 7-9 שעות אין משמרות קבועות! לפי צרכי המוקד. 

שימו לב- צריך שהנציגים יהיו פנויים לעבוד גם בסופ"ש (שישי + שבת) 
תיאור הפעילות: מוקד שירות ותמיכה, שיחות נכנסות ללק' מאוחדת שצריכים תמיכה באתר / אפליקציה / רפואה דיגיטלית, שירות ותפעול


פרופיל נציג: נציגי שירות, בעלי אוריינטציה טכנולוגית, נציגים צריכים לתפעל ולעזור ללק' בתפעול אפליקציה / אתר, יכולת עבודה עם מס' מערכות במקביל, מביני עניין, ידע במחשבים טוב, תמיכת הגדרות נייד
שעות פעילות המוקד: 24/07
משמרות: בין 7 ל 9 שעות משמרת 
ימי א' - חובה!
ימי ו' + שבת : 24/07 ( עדיפות למגזר ) 
משמרות: מינימום 4 משמרות בשבוע
משרת סטודנט - 4 משמרות בשבוע מתוכן 2 ערב – יש לילות וסופ"שים

שכר 30 ש"ח לשעה ללא הגנת שכר + 4.5 ש"ח לשעה ממוצע בונוס. 

מספר ימי הקורס + שעות הקורס: 7 ימים קורס זימון, שבוע מענה ורק אז קורס תמיכה - סה"כ 3 שבועות ( לא תקף לקורס של ה23.2).
התחייבות: 6 חודשים
מערך הסעות: חדרה, פרדס חנה, באקה אל גרבייה, קלנסווה, ג'ת, זמר, טירה, טייבה

הגישו מועמדות עכשיו

אנא מלאו את טופס - הגישו מועמדות עכשיו