קריירה בתקשוב

קריירה בתקשוב

נציג חווית לקוח- מוקד מאוחדת

סוג המשרה: נציג חווית לקוח- מוקד מאוחדת
אזור גיאוגרפי: נתניה
פרטי המשרה:

תאריך קורס 3/6 


תיאור הפעילות: ביצוע שיחות יזומות ללקוחת מאוחדת במטרה לשפר את השירות , זיהוי ואיתור כשלי שירות , סגירת מעגל טיפול כולל מול לקוח , הצעות ללקוח במקרה של אי שביעות רצון
פרופיל נציג: יכולת טיפול בהתנגדות, יכולת מתן שירות ברמה גבוהה (גם בכתיבה), יכולת עבודה במשמרות, נעים לשיחה, מבין עניין, אסרטיבי, ראש גדול ואחראי
שעות פעילות המוקד: 08:00-17:00
משמרות: מינימום 5 משמרות בשבוע
שכר: 32 ₪ + עד 8 ₪ לשעה (שכר ממוצע 6200 ש"ח - בונוס נקבע עפ"י התנהלות במוקד) 
מספר ימי הקורס + שעות הקורס: 3-4 שבועות, שעות 08:00-17:00
התחייבות: 6 חודשים
מערך הסעות: חדרה, פרדס חנה, באקה אל גרבייה, קלנסווה, ג'ת, זמר, טירה, טייבה


 

אפיון משרה:

לידים שהתקבלו בעקבות מילוי סקר שהלקוח מילא מול חברת סקרים. מוקד שימור, שלב אחרון לפני עזיבה.

ניהול תיקי לקוחות, לקוח ישתייך לנציג ספציפי ויעבור המשך תהליך מולו (חשיבות הקשר האישי).  

לפני שהנציג יוצר קשר עם הלקוח, הוא מברר מה קרה (מכין את עצמו לשיחה), הם מתקשרים ללקוח ומבררים מה קרה, מסבירים מדוע זה קרה ועוד. בנוסף הם עושים WELCOME ללקוחות שהצטרפו לקופת החולים (מידע, קבלת כרטיס).

פרוייקטים נוספים כמו מעבר דירה, איתותי נטישה, פניות הציבור (יש לבחור יכולת כתיבה והתנסחות טובה). עובדים עם 3 מערכות ( crm, s400 ומגה).

הגישו מועמדות עכשיו

אנא מלאו את טופס - הגישו מועמדות עכשיו