הבלוג

הכר את הלקוח - רונן ברסקה מנהל מחלקת המוקדים של שירותי בריאות כללית

בתקשוב התברכנו בלקוחות ושותפי אמת לדרך, איתם אנו מנהלים מערכות יחסים ארוכות ורבות שנים.
בחרנו לעצור לרגע להקשיב, ללמוד ולהכיר קצת יותר את הלקוחות שלנו
והפעם שמחים להכיר את רונן ברסקה – מנהל מחלקת המוקדים של שירותי בריאות כללית.
מוזמנים להכיר מקרוב.

ספר לנו על עצמך

בן 44 אב לשלושה, מתגורר בנשר ובמקור חיפאי.
בעולם המוקדים משנת 2001, כ-19 שנים בתפקידי ניהול וב-8 שנים אחרונות בשירותי בריאות כללית
בשנתיים האחרונות מנהל את מחלקת המוקדים מטעם הכללית בחטיבת השירות והשיווק.
 
ספר לנו על הארגון שאתה עובד בו 

כללית היא הקופה הגדולה בישראל המטפלת במעל 50% מאוכלוסית מדינת ישראל
המונה 14 בתי חולים ו-1400 מרפאות בפריסה ארצית רחבה
כללית הינו ארגון הבריאות השלישי בגודלו בעולם המונה מעל 44,000 עובדים,
מעל 10,000 רופאים.
בכללית מתקיימים כ-150,000 ביקורים במרפאות בכל יום.
בבעלות הכללית מגוון חברות בת שמטרתן לתת שירות מצוין ללקוח במגוון תחומים כגון: מכון מור, כללית סמייל  כללית אסתטיקה, כללית הנדסה רפואית, כללית מושלם, כללית רפואה משלימה, כללית חו"ל ועוד.

ספר לנו על תפקידך

ניהול מחלקה מגוונת ורחבה עם עולמות תוכן שונים המעניקה שירות ארצי לכלל לקוחות הקופה
בכללית החלק המרכזי הוא הקהילה. בתי החולים והמוקדים הטלפונים משויכים למחלקה.
ניהול צוות של אנשי שטח, אנליסטים, צוות טכנולוגי ואנשי ידע והדרכה. המחלקה נותנת שירות לכמיליון שיחות בכל חודש.
 
תפיסת השירות ואני מאמין בתפקיד

כשהגיע לתפקיד הבין שתפקיד הנציג משמעותי ובעל השפעה על מסע וחווית המטופל והיה לו חשוב להטמיע תפיסה בה רואים מטופל לא רק בנגיעה חד פעמית ומתן מענה לצורך נקודתי אלא כאדם העובר מסע רגשי ולעיתים מטלטל, הכולל אי ודאות וחששות – ושנותן השירות עבורו חלק במסע הזה ויש לו השפעה ומשמעות בבריאות המטופל
רונן מאמין שרמת השירות היא חלק בלתי נפרד מאיכות הטיפול הרפואי

מה חשוב לך לשמר בקשר עם תקשוב

עם תקשוב עובד כ-8 שנים
עבד ועובד עם חברות אחרות ומאוד שמח על קשרי העבודה המוצלחים והחזקים עם תקשוב
 
מה הצלחות המשותפות עם תקשוב

יכולת הקמה במהירות שיא ובאיכות גבוהה, חווה זאת בכמה הקמות בתקשוב ומעריך זאת
בתקופת הקורונה תקשוב תמיד הייתה לצידו, והייתה הבנה מלאה וגמישות רבה לצרכיו.
 
ערכים שאתה מקבל מתקשוב

לרונן חשוב ליצר ערך מהדאטה של מיליון שיחות בחודש ולהביא ערך לארגון
עובד בשותפות עם תקשוב לזהות תובנות ולהיות פרואקטיבי
מעריך מאוד המעטפת והתמיכה הארגונית החזקה הייחודית לתקשוב.
 
מפתחות להצלחה בעיניך בניהול יחסי שותפות ועם תקשוב

מאמין בשותפות ולא כסיסמא ובגישה המכבדת את הספק והמומחיות שלו
"כל אחד צריך לדעת מה הוא יודע"
מאמין בהוגנות ושקיפות במערכת היחסים ולהתמודד יחד - לטוב ולרע
מרגיש שבתקשוב יש אנשי מקצוע ושיתוף פעולה מלא
קשר חזק עם המנהלים, אנשי טכנולוגיות, מטה ועד לסמנכ"ל ומנכ"ל
מרגיש שתקשוב לצידו ובעלי אינטרס משותף וגם לו חשובה הצלחת תקשוב.
 
ולפני סיום.. משהו אישי שלא ידענו עליך

אני תאום (לא זהה) וחובב סקי
וגם חושב שאתר כרמיאל אתר מקסים ומדהים ביופיו (גם אנחנו חושבים כך 😊)


רונן, תודה לך על המילים המחזקות והמלמדות..
נמשיך להיות מחויבים לכל לקוחותינו.

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button