הבלוג

הכר את העובד - קורין שעובי מנהלת מש"א חטיבתית

על הקשר בין משאבי אנוש לניהול שירות אפשר לכתוב רבות בתקשוב החיבור של משאבי אנוש עם החטיבות העסקיות הדוק במיוחד ומפתח להצלחתנו שמחים להכיר מקרוב את קורין שעובי – HRBP בחטיבה עסקית על הדרך שעברה, אני המאמין שלה, על תפקיד משאבי אנוש בחירום ובשיגרה, על משמעות וגיוון תעסוקתי.

קצת על עצמי

בת 46 מגן יבנה, מנהלת משאבי אנוש חטיבתית (HRBP) בתקשוב ומאוד מאוד אוהבת את העבודה שלי! חיה ונושמת את עולם המוקדים כבר 25 שנים, אפשר לומר שלאורך הדרך עשיתי כל תפקיד אפשרי בעולם הזה, מנציגת שירות במוקד 144, דרך אחמ"ש, מדריכה, מנהלת צוות ועד מנהלת מוקד לקוחות אסטרטגיים באחת מחברות השירות הגדולות. 

בגיל 40, החלטתי לעשות שינוי ולעבור מעולם המוקדים, לעולם ניהול משאבי האנוש המופלא. כך קרה שהדרך הובילה אותי לפני 6 שנים לחברה שהפכה להיות עבורי הרבה יותר ממקום עבודה, חברה המעניקה לי הזדמנות שוב ושוב והנה אני כבר בתפקיד השלישי (!)  שלי בחברה – "תקשוב". 

מהי תקשוב מהעיניים שלי

כששואלים אותי במה עוסקת החברה שאני עובדת בה אני משיבה - "מייצרת חוויות טובות "

כי כדי להצליח ולהיות "חברת השירות של ישראל " אתה חייב להיות מקצוען ולייצר "חווית שירות מצוינת" ללקוחות הקצה, והדבר הזה בהכרח עובר דרך "חווית עובד "- כי עובד טוב הוא עובד שטוב לו !

 

על תפקידי כ  HR Business Partner בתקשוב

תפקיד HRBP הוא להוות את הגשר בין ניהול המשאב האנושי לבין ניהול הארגון כיחידת עסקית. העבודה היומיומית מתבססת על הבנה עמוקה של המודלים העסקיים, שיתוף פעולה הדוק עם מנהלים בארגון בכל הדרגים, וזאת בכדי לפתח סדר יום של משאבי אנוש התומך באופן הדוק במטרות העסקיות של הארגון.

על מחוברות עובדים

אחת ממשימות העל בעיני היא לטפח תרבות ארגונית חזקה ומשמעותית ובתוך כך לחזק את מחוברות העובדים לארגון, מתוך הבנה עמוקה שעובדים מחוברים הם יעילים יותר, נשארים איתנו לטווח ארוך, נוטים להעדר פחות ותורמים באופן ישיר להצלחה העסקית של הארגון .לצד הדאגה להצלחה העסקית  - מחוברות עובדים מגבירה את החוסן האירגוני. 

 

על משאבי אנוש ותפקידו בניהול שגרת חירום

מאז מתקפת ה 7 באוקטובר שטלטלה את כולנו החוסן הלאומי, הארגוני, הניהולי  והאישי של כל אחד מאתנו עומד למבחן שוב ושוב "באירוע מתגלגל " - עובדים שנפגעו, שפונו מבתיהם, שגויסו, שנמצאים תחת איום ובחוסר ודאות מתמיד...

זאת לצד שותפות ומחויבות  ללקוחות העסקיים שלנו, הסומכים עלינו שנדע יחד איתם לקרוא את המפה ולייצר פתרונות בגמישות המרבית ובמהירות הנדרשת לטובת ההמשכיות העסקית. 

במציאות כזו מתחדדת ההבנה שהארגון צריך לעבור מ"ריצת ספרינט" ל"ריצת מרתון" -  מניהול "במצב חירום" לניהול שגרת חירום מתמשכת וגמישה.

ניהול שגרת החירום במלחמה (כמו במשברים קודמים כדוגמת משבר הקורונה) הציב את אנשי משאבי האנוש באופן החד ביותר אי פעם  בחזית הפעילות הקריטית של הארגון-  

הם הארכיטקטים של השינוי המתרגמים את הצורך לכלי פרקטי ויישומי

הם היועצים המטמיעים המלווים והמאמנים להצלחה,

הם שומרי הסף שדואג שהארגון ישחק לפי החוקים וינצח,

הם האוזן הקשבת המכילה והמייעצת והשותפות עימם התעצמה עוד יותר.

 

 

על גיוון תעסוקתי ומשמעות בתקשוב

לצד "שגרת החירום " אנחנו לרגע לא מפסיקים להיות אנחנו –

החברה שחרטה על דגלה את הגיוון התעסוקתי  ומיישמת אותו הלכה למעשה,

חברה שעובדיה הם פסיפס של גווני החברה הישראלית מכל המגזרים והדתות,  מכל הגילאים

והדעות. חברה שתהיה עבור כל  מי שחפץ  -  מקום תעסוקה מכבד עם עשיה משמעותית

ואופק להתפתחות אישית מקצועית (יותר מ 80% מהמנהלים שלנו הם קידומים פנימיים!)

חברה שגאה להיות מעסיק המשלב עובדים עם מוגבלויות הרבה מעבר למתחייב בחוק

ודואגת לחבק אליה אזרחים וותיקים בקריירה נוספת ומשמעותית עבורם לאחר שפרשו לגמלאות!

וכל זאת מאהבת האדם באשר הוא, מתוך הבנה עמוקה שיחד נוכל לצלוח כל אתגר מקצועי ועסקי "השלם עולה על סך חלקיו" טען אריסטו , אצלנו זו אסטרטגיית הניהול.

 

 

שמחנו להכיר וללמוד מאני המאמין שלך קורין

אוהבים ומעריכים

 

 

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button