הבלוג

הכר את העובדת - הגר מסיקה

האנשים שלנו -הם הבסיס להצלחתנו וייחודנו כחברת השירות של ישראל
הפעם שמחנו להכיר מקרוב את הגר מסיקה – מנהלת מערך ולהבין ממנה קצת יותר מה זה בעצם ניהול מערך בחברת תקשוב לשמוע ממנה על אני מאמין בשימור עובדים ואיך הלכה למעשה באים לידי  ביטוי אנשים, טכנולוגיה וחדשנות גם בעשייה הניהולית שלה .

ספרי בקצרה על מהלך היום שלך:

היום שלי לרוב עמוס וגדוש, אני מגיעה לאתרים ברחבי הארץ ומתמודדת עם אתגרים שונים ובלתמ"ים, משתדלת מאוד לא להישאב רק למציאת פתרונות ולשוטף אלא לעסוק בהתפתחות של אנשיי, בלמידתם וליווי שלהם. 

אני מקפידה בכל יום לשוחח עם האנשים, להבין ולהכיר את המורכבויות איתם הם מתמודדים, לייעץ, ולפתח מיומנויות, השאיפה העיקרית שלי היא לפתח ולקדם אישית ומקצועית, לאתר צרכים ולפתח  מענה מתאים, ממש כמו במתן שירות ללקוח הקצה וזאת על מנת לקדם באופן אפקטיבי את המטרות העסקיות שלנו.

 

אני עוסקת רבות בניהול הקשר עם הלקוחות ורואה זאת כניהול מערכות יחסים, עבורי מדובר בנדבך חשוב ואני משקיעה בו  זמן ומחשבה רבים מתוך תודעת שרות גבוהה ומקצועיות ללא פשרות. הבסיס להכל בעיני  - תקשורת בינאישית טובה והבנה מעמיקה של הצרכים כדי להעניק מענה מדויק ככל הניתן. מה שמסייע בידי להשיג תוצאות רצויות ולהביא לאווירת עבודה טובה, מחייבת וחיובית. 

 

מה האתגר המשמעותי שלך בתפקיד ?

אני חושבת שכל מנהל בתחום המוקדים והתקשורת מתמודד עם 2 אתגרים מקבילים:

הראשון הוא האתגר המשמעותי ביותר עבורי כמנהלת מערך והוא השגת אפקטיביות אישית וציוותית .

אנחנו עוסקים במקצוע שיש בו לא מעט הסחות דעת, עומס ומורכבות ברמה יומיומית, מה שלעיתים מציף ומסיט אותנו ופוגם במיקוד שלנו במטרות ובטיפול באופן אפקטיבי בדברים. האתגר שלי עבורי וגם בחניכה ואימון אנשיי לדעת לדבוק במטרות הגדולות ובדרכי פעולה אפקטיביות להשגתן. 

הדבר יכול להיות קשור לניהול הזמן ותיעדוף משימות וזה יכול להיות קשור לאופן התקשורת אותה אנחנו מנהלים והמסרים אותם אנחנו מעבירים לעובדים, למימשקים ולשותפים שלנו. 

האתגר השני הוא היכולת שלנו להתחדש טכנולוגית ולהמציא את עצמנו מחדש באמצעות פתרונות חדשים. אנחנו נמצאים בעידן שבו השינויים הטכנולוגיים קורים חדשות לבקרים, במגוון תחומים. האתגר הוא לחשוב מחוץ לקופסא על התהליכים היומיומיים שאנחנו עושים בעבודה שלנו ולבחון האם נוכל לבצע אותם אחרת ואף טוב יותר, באמצעים הטכנולוגיים החדשים.

 

אני שמחה לעבוד בחברה שלא רק מאפשרת לי לחלום בגדול, אלא גם מספקת לי את כל מה שנדרש כדי לממש אותו.

למה /איך הגעת לעבוד בתקשוב ?

לאחר שרותי הצבאי התחלתי לעבוד בערוצי זהב כנציגה , התחברתי מהרגע הראשון לעולמות השרות והמוקדים והתפתחתי במסגרת בה הייתי ועשיתי מגוון רחב של תפקידים בעולמות אלו, ב2013 הוט החליטה להוציא את המוקדים שלה "החוצה" ועברנו כמקשה אחת לחברת תקשוב והפכנו ברגע להיות הספק של הוט, המקום בו צמחתי וגדלתי . המעבר הזה הביא עימו אתגרים והזדמנויות רבות, ועבורי המעבר  היה נקודת המפנה בקרירה שלי , לאחר מספר חודשים בודדים קודמתי להיות מנהלת פרויקט הוט בדרום ובמהלך החמש שנים הבאות, הייתי שותפה לעשייה משמעותית, הקמתי מוקדים, הרחבנו את הפעילויות הקיימות וגייסנו כוח אדם רב. הייתי חלק ממהפכת השרות בהוט ובעזרת האנשים שלי והמעטפת הארגונית, הגדרנו וייצבנו את מערכת היחסים שלנו כספק עם הוט כלקוח. במרוצת הזמן עשיתי תפקידים נוספים בתקשוב וגם לאחר עזיבתי את הארגון בחרתי לחזור אליו כמנהלת מערך השרות של משרד הבריאות בתקופת הקורונה, בהבנה מלאה שאופרציות גדולות ומערכי שרות זה העיסוק שממלא אותי וגורם לי לסיפוק ומשמעות רבה. 

משהו אישי על עצמך שאתה רוצה לשתף

בזמן עזיבתי את תקשוב, הייתי תקופה מסוימת בבית ובחרתי בתקופה זו להשקיע וללמוד. 

למדתי NLP ומתוך עניין מאוד גדול בתחום המשכתי ללימודי התמחות ואימון ועשיתי התמחות גם בריפוי וטיפול בטראומה. 

הלימודים הללו משרתים אותי עד היום גם ברמה האישית, במסע ההתפתחות האישית שלי, ובמערכות יחסים בחיי אך בהחלט גם ברמה הניהולית מתוך הבנה ואמונה גדולה שמנהל צריך להחזיק בכובע המנטור על מנת לספק כלים ואסטרטגיות להגשמת יעדים, שיפור ביצועים והתפתחות אישית. אני מאמינה כי כמנהלת אנחנו יכולים לסייע לאנשים להבין טוב יותר את עצמם, להתמודד עם אתגרים ולגלות ולמצות את הפוטנציאל שלהם. 

ולסיום, מהם הטיפים שלך לשימור עובדים והגברת מחוברות ארגונית?

1. תנהלו את האנשים כאינדיבידואל - לא כמקשה אחת (צוות) כל אדם הוא עולם ומלואו עם מניעים פנימיים וצרכים משלו, הכירו אותם, למדו אותם ותנהלו אותם בהתאם לכך.

 

2. פרגנו לעובדים - העצימו את ההצלחות שלהם, אם נדע לחזק הצלחות, הם ירצו לשחזר אותם והחוללות העצמית שלהם תגדל. 

 

3. הקפידו על פגישות ושיחות אישיות - תתעניינו בחייהם האישיים, מתוך מקום חם ואכפתי 

 

4. אתגרים וגיוון - תתנו להם אתגרים, תגוונו את תפקידם , תנו להם תחומי אחריות משלהם, פרויקטים משלהם להוביל, אנשים צריכים משמעות בתפקידם!!!

 

5. פיתוח ואופק קידומי - צריך להכיר את השאיפות והרצונות של העובדים שלנו במסגרת הקריירה שלהם, תעזרו להם להגשים את השאיפות שלהם ולפחות לסלול לעצמם דרך להצלחה בהתמודדות על כל תפקיד שחושקים בו.

 

הגר יקרה, שמחנו להכיר יותר ותודה על הפתיחות, הכנות ועל הטיפים החשובים שלך.

 

תקשוב ניוזלטר

אנחנו מעדכנים בכל מה שחדש, מעניין ומסקרן. נשמח אם תצטרפו
אנא מלאו את טופס - תקשוב ניוזלטר

* שדה חובה

The Butterfly Button